Röviden fogalmazva: mint Makó Jeruzsálemtől.

Láttam már MLM hálózatot, olyat is, amiben röpke 2 hónap alatt TÉNYLEG bő kétmilliót kapott az illető (igaz, előtte kb. annyit is invesztált bele), de nem tudtam elképzelni, hogy olyasmit "reklámozzak" tovább, amiben magam sem hiszek.

Ezen kívül, valahányszor a magunkfajta meghallja az MLM-et (vagy annak szinonimáit), rögtön arra gondol, hogy fel kell hívogatnom másokat, bekopognom hozzájuk, és úgy könyörögni nekik, hogy vásároljanak már valamit. CIKI HELYZET, amit mindenki utál, és én ilyenre képtelen vagyok. Engem nem ilyennek ismernek a barátaim. Ezért el is kerültem minden ilyen jellegű lehetőséget.

A kereskedelem azonban régebben foglalkoztat. Körülöttunk mindenütt, mindennel folyik a kereskedelem, és emberek meglepően sok pénzt keresnek úgy, hogy nem termelnek semmit. Csak egyetlen dolgot nem tudok: HOGYAN KELL CSINÁLNI?

Az FM Group (különösen amit - és ahogy - Joe felvázolt) kimondottan ígéretesnek tűnik. Bár Joe elképzelésében nem szerepel az internet, én mégis tervezem, hogy talán ezen a blogon keresztül, vagy e mellett, valahogy az internetet is bevetem (én már csak ilyen vagyok).

Minden idegenkedésünkre hogyan is szippantott be egy magunkfajta - MLM-től zsigerből menekülő - házaspárt az FM Group? A következő bejegyzésben megtudjátok...

A bejegyzés trackback címe:

https://halozatepites.blog.hu/api/trackback/id/tr41175125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dodcsi 2010.12.27. 10:46:07

Sziasztok, èrdekelne hogy 1 èv alatt mennyire lendult be az uzletetek?
süti beállítások módosítása